کشف فواید جدید شکر

 کشف فواید جدید شکر

  • توسط : forcenews
  • در : ۱۳۹۷-۱۰-۱۲
  • در : نوآوری و کشفیات علمی

پزشکان دیگر شکر را به دلیل کشف جدید در مورد فایده آن جدی می گیرند ! پزشکان با انجام تحقیق بر روی شکر دریافتند که شکر می تواند یک روش درمان موثر برای درمان زخم هایی باشد که آنتی بیوتیک ها بر روی آن ها اثر ندارند و درمان زخم با شکر می تواند بسیار مفید باشد.

 

درمان زخم با شکر

موسی موراندو، زمانیکه در یک روستای فقیر در زیمبابوه در زمان کودکی  زندگی می کرده است بعد از افتادن از صخره ها بر روی زخم خود شکر می گذاشته است. او در این مورد می گوید: در زمان کودکی به دلیل فقر، پدرم زمانیکه زخمی بر روی بدنم ایجاد می شد با اندک پول خود سریعا شکر خریداری می کرد و آن را بر روی زخم من می گذاشت و زخم به طور معجزه آسایی درمان می شد. او در سال ۱۹۹۷ این موضوع را کشف کرده بود. اما در ادامه می گوید: زمانیکه به عنوان پرستار در بیمارستان انگلیس شروع به کار کردم متوجه شدم که آن ها برای درمان زخم از آنتی بیوتیک استفاده می کنند و به این باور رسیدم که کار پدرم اشتباه بوده است!

 

در حال حاضر پزشکان به پیشنهاد موراندو برای درمان زخم با شکر چراغ سبز نشان دادند.

 

دیگر پیشنهاد مرندو جدی گرفته می شود. او که در حال حاضر استاد دانشگاه وولهرهمپتون در رشته پرستاری است. به دلیل تحقیق در این زمینه توانست موفق به کسب جایزه Journal of Wound  Care(مجله مراقبت از زخم) شود.