طالع بینی آذر ماه ۹۷

طالع بینی آذر ماه ۹۷

  • توسط : forcenews
  • در : ۱۳۹۷-۱۰-۱۱
  • در : فال و طالع بینی

 

 

فال متولدین فروردین:

این ماه را باید جشن بگیرید زیرا زمان موفقیت شما بسیار نزدیک شده است و شاید هم بتوان گفت که هم اکنون غرق در مقدمات آن موفقیت هستید.

در ماه قبل کمی اندوهگین بوده اید و دلتان گرفته بود ، پیشامدهایی برایتان ایجاد شده بود که احساس غمی سنگین داشتید اما به شما مژده داده می شود که در ماه جدید زمان غم شما گذشته است، به شرط آنکه به دامان دین، اخلاق و عرفان روی آورید.

باید از کوته نظری و سطحی بینی چشم بپوشید و بیشتر از گذشته به حقایق توجه کنید ؛ بهتر است زیاد اهل تظاهر نباشید ؛ بگذارید اطرافیان شما حقایق را ببینند با این اوصاف شما را بیشتر دوست خواهند داشت و موفق تر از گذشته خواهید بود.

 

فال متولدین اردیبهشت:

در این ماه سیاره حاکم شما تحت استرس و فشار است ، از اینکه شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این می‌تواند مانع لذت بردن شما از زندگی شود چرا که شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بی شماری که در این ماه خواهید داشت بدست آورید.

اگر چه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما به نظر نمی‌آید که رسیدن به آنها کار آسانی باشد.

اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده می‌تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند ؛ وقت را هدر ندهید و برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید!