طالع بینی آبان ماه ۹۷

طالع بینی آبان ماه ۹۷

  • توسط : forcenews
  • در : ۱۳۹۷-۱۰-۱۱
  • در : فال و طالع بینی

 

 

فال متولدین فروردین:

می خواهی ،تمام آدمهای منفی زندگی ات را ببخشی و با نیکی کردن آنها را به دوست تبدیل کنی.خرید وسایل جدید را به زودی شروع می کنی.می خواهی مسایل مالی را بادید دیگری نگاه کنی،اما اهل حساب و کتاب نیستی.اگر لازم است از کسی که بتواند مشاوره های خوبی به تو بدهد استفاده کن. هرگز برای دستیابی به اهدافت،قوانین را زیر پا نگذاشته ای و هر جایی می روی این حسن اخلاقت زبان زد خاص و عام است.

افراد زیر دستت را مورد تحسین قرار بده،پس از مدتی خواهی دید که کارآیی آنها بهتر خواهد شد.نیازهای ویژه اطرافیان و خانواده ات را درک کن.در این ماه ،با استرس و عصبانیت برخورد نکن،زیرا نگرش های مثبت خود را از دست می دهی و احساسات منفی بر تو غلبه خواهند کرد.پیش داوری ها را کنار بگذار.کارهای اداری پیش آمده،که احتیاج به زمان دارند.

 

فال متولدین اردیبهشت:

نیات بزرگ و مقاصد پرارزشی را در مد نظر دارید که انشاء الله به یکی یکی آن ها جامه عمل خواهید پوشانید بشرط آن که اولا (آغاز و میان و پایان) هر کار را خوب بسنجید و سبک و سنگین کنید و ثانیا از مشورت با کسانی که از شما بصیرتر و خبیرتر هستند استفاده کنید. مدتی به فکر تغییر محیط زندگی افتاده که گرچه سخت است ولی شما آن را انجام خواهید داد. از لحاظ محیط کاری نگرانی هائی دارید که قسمتی از این نگرانی ها به طرز (کار کردن) شما مربوط می شود.

به کارتان و همکارانتان دلگرمی و اطمینان بیشتری بدهید. اگر قصد سرمایه گذاری در هر موردی را دارید سعی کنید که فریب وعده ها و نویدهای سوء استفاده گران را نخورید و سرمایه خود را از دست ندهید در نیمه دوم ماهی که شروع کرده اید احتمالا یک خبر خوش به شما خواهد رسید. سفر کرده ای دارید که مقدمات سفر او فراهم شده و انشاءالله بزودی دیدار حاصل خواهد شد. مواظب سلامتی خودتان باشید حفظ برای این ماه شما گفته است .