بامیلو مبدع حراج شب یلدا در ایران

بامیلو مبدع حراج شب یلدا در ایران

  • توسط : forcenews
  • در : ۱۳۹۷-۱۰-۱۱
  • در : اخبار مد

 

بامیلو اولین بازار اینترنتی ایران و اولین برگزارکننده جشنواره حراج شب یلدا در ایران، برای پنجمین بار این حراج را با هدف ایجاد فرصت مجدد برای کاربرانی که موفق به خرید در کمپین حراجمعه نشدند؛ برگزار می‌کند.

شب یلدا، در فرهنگ ایرانی شب همراه شدن با دوستان و آشنایان و سپری کردن طولانی‌ترین شب سال همراه با اعضای خانواده است. به همین دلیل بامیلو به عنوان اولین برگزارکننده حراج آنلاین خرید شب یلدا، این کمپین را از روز سه شنبه ۲۷ آذرماه  تا عصر روز جمعه ۳۰ ام آذرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌کند به این امید که کاربران بقیه ساعت روز را به تدارک میهمانی شب یلدا و گذراندن اوقات خود با خانواده سپری کنند.

حراج شب یلدا امسال در بامیلو با مجموعه‌ای از محصولات متنوع برگزار می‌شود. امسال کاربرانی که اپلیکیشن بامیلو را دانلود کنند و از طریق اپ خرید کنند علاوه بر اینکه از تخفیف‌های ویژه برخوردار خواهند بود؛ بدون استثنا هدیه‌ای شامل کد خرید از اسنپ فود، اسنپ تریپ و اسنپ کیو دریافت خواهند کرد.

امسال هم کالاهای متنوعی از مایحتاج روزمره خانواده‌ها، مواد غذایی، لوازم الکترونیک پرمصرف، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، ابزارآلات و … با تخفیف‌های بالای ۵۰درصد در حراج شب یلدا ارائه خواهند شد. کاربران می‌توانند هر سه ساعت از محصولات ویژه این حراج که با علامت مخصوص یلدا مشخص شده‌اند، خریداری کنند.