آموزش فال ورق نعل اسب

آموزش فال ورق نعل اسب

  • توسط : forcenews
  • در : ۱۳۹۷-۱۰-۱۱
  • در : فال و طالع بینی

 

 

فال ورق دارای پیشینه بسیار قدیمی است که به دوران مصر باستان و باورهای کهن آنان در رابطه با خدایان باز می‌گردد. این نوع فال از قرن ۱۴ میلادی در اروپا رواج یافت که با ورق‌های انگلیسی-آمریکایی شناخته شده معروف به پاسور (یعنی ۵۴ دسته ورق شامل چهار خال دل، خشت، گشنیز و پیک) یا ورق‌های حرفه‌ای‌تر مانند تاروت با شیوه‌های مختلفی گرفته می‌شود. یکی از انواع آن، فال ورق نعل اسب است.

 

یکی از پرطرفدارترین انواع فال ورق، فال با هفت کارت یا فال ورق نعل اسب است که در آن هفت ورق انتخابی مورد تفسیر قرار می‌گیرند. برای انجام این فال کسی که قرار است برایش فال گرفته شود، ورق ‌ها را برهم زده و از بین آنها هفت ورق برای پاسخ به هفت سوال مهم انتخاب می‌کند. کارت‌ها به ترتیب از شماره ۱ تا ۷ به شکل نعل اسب چیده می‌شود (شیوه چیدن چندان مهم نیست، اما ترتیب کارت‌ها باید رعایت شود).

 

تفسیر هر یک از هفت ورق فال ورق نعل اسبی 

هر یک از هفت کارت در فال ورق نعل اسب به ترتیب زیر یک جنبه از موقعیت یا مشکل موجود را روشن می‌کند.

ورق شماره یک؛ گذشته

اولین کارت نمادی از گذشته است که روی وضعیت فعلی یا مسئله‌ی مورد نظر تاثیر می‌گذارد. این کارت در واقع نشانه‌ای از توانایی و مسئولیت ما در شناخت درست و غلط است. در واقع این کارت روش رسیدن به تعادل و تمایل به داشتن ذهن و روحی متعادل را نشان می‌دهد.

 

ورق شماره دو؛ زمان حال

دومین کارت پاسخی به زمان حال است. اینکه هم اکنون چه حوادثی در اطراف ما در حال وقوع است و چه تاثیری بر مسائل موجود می‌گذارد. ممکن است از فردی صادق یا لجوج یا شخصی بسیار تاثیرگذار که می‌تواند، همسر،‌ خواهر یا یک دوست باشد، بگوید.